V agendě Činnosti se evidují činnosti používané ve firmě.
V aplikaci mPOHODA lze pracovat pouze s činnostmi importovanými z programu POHODA a nelze je v aplikaci upravovat ani mazat.
Chcete-li seznam rozšířit o novou činnost či změnit nastavení stávající, proveďte příslušné operace v programu POHODA a spusťte synchronizaci dat. Stejným způsobem provedete i odstranění činnosti ze seznamu.
Nezapomeňte všechny úpravy synchronizovat i na svá mobilní zařízení, abyste pracovali vždy s aktuálními záznamy.
Smazáním činnosti v programu POHODA dojde synchronizací dat k jejímu odstranění na všech dokladech v aplikaci mPOHODA, kde byla daná činnost použita.
Činnost se zadává ve formuláři dokladu a vztahuje se pak ke všem položkám dokladu. Činnost pro položky, které jsou jiného druhu činnosti než je činnost hlavní, se vybírá přímo na detailu položky.
Na nově založený doklad se do formuláře vkládá výchozí činnost přiřazená uživateli v agendě Uživatelé.
Jednotlivým odběratelům lze v agendě Adresář nastavit různé činnosti. Vložením odběratele na doklad se pak automaticky nastaví i odběrateli přiřazená činnost.
Záložka obsahuje seznam dokladů, na kterých byla daná činnost použita.
V záhlaví záložky se zobrazuje celkový počet vystavených dokladů.
Na záložce je možné vyhledávat dle typu dokladu.
Kliknutím na číslo dokladu se otevře detail příslušného dokladu.
Do exportu činností jsou vždy zahrnuty všechny záznamy. Není třeba je v programu POHODA speciálně označovat pro synchronizaci.