Činnosti

V agendě Činnosti se evidují činnosti používané ve firmě.

Činnosti

1. Činnost

Nastavení činnosti
  • V aplikaci mPOHODA lze pracovat pouze s činnostmi importovanými z programu POHODA a nelze je v aplikaci upravovat ani mazat.

    Chcete-li seznam rozšířit o novou činnost či změnit nastavení stávající, proveďte příslušné operace v programu POHODA a spusťte synchronizaci dat. Stejným způsobem provedete i odstranění činnosti ze seznamu.

    Nezapomeňte všechny úpravy synchronizovat i na svá mobilní zařízení, abyste pracovali vždy s aktuálními záznamy.

    Smazáním činnosti v programu POHODA dojde synchronizací dat k jejímu odstranění na všech dokladech v aplikaci mPOHODA, kde byla daná činnost použita.

  • Činnost se zadává ve formuláři dokladu a vztahuje se pak ke všem položkám dokladu. Činnost pro položky, které jsou jiného druhu činnosti než je činnost hlavní, se vybírá přímo na detailu položky.

  • Na nově založený doklad se do formuláře vkládá výchozí činnost přiřazená uživateli v agendě Uživatelé.

  • Jednotlivým odběratelům lze v agendě Adresář nastavit různé činnosti. Vložením odběratele na doklad se pak automaticky nastaví i odběrateli přiřazená činnost.

2. Záložky

Doklady

Záložka obsahuje seznam dokladů, na kterých byla daná činnost použita.

  • V záhlaví záložky se zobrazuje celkový počet vystavených dokladů.

  • Na záložce je možné vyhledávat dle typu dokladu.

  • Kliknutím na číslo dokladu se otevře detail příslušného dokladu.

3. Synchronizace s programem POHODA

  • Do exportu činností jsou vždy zahrnuty všechny záznamy. Není třeba je v programu POHODA speciálně označovat pro synchronizaci.

Zpět na začátek

TeamViewer Stáhněte si program TeamViewer a spojte se s námi přímo.